Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


donderdag 29 januari 2015

Summer / Winter (mopperblog)

Oh hoe graag ik hier een zomers plaatje wilde plakken. Of, als het dan toch niet anders kon, een plaatje van veel sneeuw, waarboven een blauwe lucht en vooral veel zon. Helaas. Zo is de winter op dit moment niet. We hebben regen en hagel en sneeuw en dan weer regen en hagel enzovoorts. Dit alles meestal vergezeld van harde wind.

Dit resulteerde in onderstaande plaatjes. Helaas zijn ze genomen met mijn telefoon, want anders had ik de fietsers, worstelend tegen wind en natte sneeuw, dichterbij kunnen fotograferen op foto drie.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten