Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


vrijdag 30 januari 2015

Favorite food?

Wat was het vandaag fantastisch mooi weer. Het begon niet zo fijn, want de fietspaden waren erg glad. Toch was er gestrooid, zo bezworen mijn collega's mij. Om half 8 waren ze er al uit. Op de één of andere manier was het raar gaan opvriezen. Ik heb in elk geval een groot stuk gelopen, want fietsen met gladheid, dat lukt mij niet. Hoewel ik weet dat ik door moet trappen, weigeren mijn benen gewoon dienst. Die stoppen. Bijzonder genoeg was het op het terrein van mijn werk het gladst en daar ging ik bijna onderuit.

Graag had ik even een rondje met m'n camera gemaakt, want wat straalde de zon en wat schitterde de sneeuw. Het meer lag er geweldig bij. Maar mijn camera lag thuis en ik had werk te doen.

Aan de foto-opdracht kwam ik niet toe, misschien morgen nog. Ik heb toch niet echt een favoriet, qua eten. Vind bijna alles lekker en heb de ene keer zin in het éne, dan weer in het andere. En dat wisselt dan van chocolade tot snert, van appels tot zalm.

Wat wel leuk is om te delen: een kaartje uit Wit Rusland. Daar word je toch vrolijk van? Ik heb alvast een gratis lach genomen...


En mogelijk dat het weer morgen meezit, de voorspellingen zijn nog niet zo goed, zodat ik er alsnog met een camera op uit kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten