Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


maandag 1 februari 2016

Drink

We hadden de hond net, toen ik er achter kwam dat hij wel een wijntje lust.

Ik had een glas ingeschonken en naast de bank op een tafeltje gezet. Vervolgens ging ik éven achter de computer. Ineens hoorde ik iets raars: drinkgeluiden van de hond uit de woonkamer in plaats van de keuken. Hoe kon dat? En  ja hoor.. hij stond gewoon uit mijn glas te drinken!

Natuurlijk is wijn niet goed voor de hond, maar af en toe krijgt hij het toch te pakken. Speciaal voor deze foto mocht hij een slokje. Ik kon het niet laten. De foto die ik in gedachte had, waarop hij uit zijn eigen bak drinkt, werd niet zoals ik me in gedachten had.

Drink


Geen opmerkingen:

Een reactie posten