Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


zondag 5 april 2015

Egg

Een logische opdracht voor vandaag, maar ik was totaal inspiratieloos. Had wel ideeën, maar die waren allang gebruikt. Leuke gezichtjes, bijvoorbeeld. En veel mensen bij FMSphotoaday zijn ook gewoon heel creatief! Zo zag ik een eierschaal, met 'turfhekjes' aan de binnenkant en zogenaamde voetstapjes bij de eierschaal weg. Geweldig! Daarnaast ook ongelooflijk mooie eieren, eieren op bijzondere plekken, enzovoorts.

Ik kwam dus niet verder dan dit.


Ja, inderdaad, een eierschil in de bak met GFT-afval op het aanrecht. Het is geen hoogstandje.

Komende week heb ik daar wel weer mogelijkheden toe, zo te zien. Shape.. ik kijk al zoekend in het rond.


1 opmerking:

  1. haha daar kan ik niet veel op zeggen
    maar k ben zeker dat niemand van de fotochallenge zo'n foto zal hebben, dus ja t is heel zeker ook origineel

    BeantwoordenVerwijderen