Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


woensdag 31 december 2014

My best bit of 2014

Het was een mooi jaar met vele mooie momenten. Helaas was het soms ook minder fijn en zelfs moeilijk.

Het klinkt misschien onaardig uit het toetsenbord van een moeder, maar mijn foto van 'het beste van 2014' is er ééntje uit een week, dat ik alleen met vakantie was. Een hele week alleen weg. In tegenstelling tot andere moeders vind ik dat heerlijk. Het was zelfs nog fijner, dan ik van te voren gedacht had. Even helemaal weg, me niet bezig hoeven houden met zorgen en reilen en zeilen van thuis. Een hele week elke dag alleen maar dat doen wat ik graag wil doen en voornamelijk bestond uit het bezoeken van een paar musea in Amsterdam en Haarlem die week.

Voor herhaling vatbaar! Volgens gemaakte afspraak met man om het jaar. Hij gaat in 2015 een weekje weg en dan ga ik in 2016 weer. En het jaar daarna? Misschien wel samen, dan is de jongste tenslotte 18 en zijn de zorgen over de gezondheid van de oudste misschien verleden tijd. Bovendien is het veteranentoernooi, waar hij heengaat, dan misschien in een stad, die ik ook graag wil bezoeken.


(niet zo fijn van dit jaar.. ik ben mijn oude vertrouwde fotobewerkingsprogramma kwijt en het nieuwe snap ik nog niet helemaal.. vandaar wat vlekjes op de lucht, waar ik ze kennelijk altijd heb, elke fotocamera die ik heb gehad)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten