Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


dinsdag 30 december 2014

Een samenvatting

De afgelopen dagen wel foto's gemaakt, maar voornamelijk met mijn telefoon.

Ik vond de onderwerpen ook lastig. Vandaag bijvoorbeeld is het 'us', en ik wil liever mijn familie hier niet op foto plaatsen. Dit is het dan uiteindelijk geworden.

I like: de (ochtend-)zon door de struiken, die van simpele waterdruppels diamanten lijkt te maken
Book: ik lees momenteel "Game of Trones" op de e-reader, het gaat niet hard. Eigenlijk zou er nog een haardvuurtje bij kunnen, voor de sfeer, zo met de hond op de achtergrond
I need less of this: ijs op het water en koud weer... het is nog even doorbijten, uiteraard, maar de dagen worden alweer langer
Us: werd uiteindelijk een foto van mij en de hond. Ik was blij dat de hond even rustig en ontspannen bij me wilde liggen, want hij is bang voor al de vuurwerkknallen, die nu de hele dag te horen zijn. Soms (regelmatig) lijken het zelfs wel bommen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten