Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


woensdag 10 juni 2015

Weekendje weg

Een aantal maanden geleden zag ik tot mijn verbazing dat veel mensen naar mij getweet hadden. "Wat moeten die nou allemaal ineens van mij?", vroeg ik mij af. Toen bleek dat ik, geheel tegen mijn eigen verwachting in, een weekendje Landal gewonnen had, door een landaltweet te retweeten. Wow, wat leuk!

We kozen voor een park niet al te ver weg, zodat we op vrijdagavond niet te lang hoefden te reizen en zondags zo lang mogelijk konden blijven. Het werd Landal Landgoed 't Loo. Door drukke agenda's (vooral sportwedstrijden) konden we net op het einde van de periode, die ons gegeven was, nog weg. En we troffen het met heerlijk weer. Omdat we toch in de buurt waren, gingen we ook nog naar Paleis het Loo, waar ook een tentoonstelling over Sissi is. Wat een triest leven had die vrouw. Zo heel anders dan de film.

In het paleis heb ik weinig foto's gemaakt, bij de Sissitentoonstelling was dat helaas niet toegestaan, maar bij de tuin heb ik me helemaal laten gaan. Hier een selectie.


Bij de uitgang werden we nog verrast door deze twee pauwen. Ze wilden hun veren niet showen, maar zo zijn ze eigenlijk ook heel mooi.


Op het park waren dochter en ik helemaal blij met de kleine eendjes, probeerden de kinderen kikkervisjes te vangen (wat natuurlijk niet lukte) en hebben we gebowld.




Mijn man won.. overtuigend. (maar bovenste worp is van mij, foto's gemaakt door mijn zoon, en dat ziet er toch ook goed uit)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten