Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


vrijdag 8 april 2016

A pair

Vandaag fietste ik door de stad om een geleende telefoon van het werk terug te brengen. Helaas, helaas, had ik mijn camera niet bij me, want als je rond kijkt zijn er veel 'paren' in de omgeving. Dus trok ik mijn telefoon en probeerde daarmee te vatten wat ik zag.

Dit werd de foto van vandaag. Twee pakhuizen langs het Hoge der Aa, omgebouwd tot appartementen. Geweldige plek om te wonen, lijkt me.

Pakhuizen Hoge der Aa

Het is een uitsnede van deze foto. 

Hoge der Aa Groningen

Een ander paar, waar ik door aangetrokken werd, zijn deze twee grote treurwilgen bij de Trompbrug, een loop-fietsbrug tussen de Trompsingel en de Trompstraat, over het Verbindingskanaal.

Trompbruggetje

Trompbruggetje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten