Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


woensdag 2 september 2015

Happiness is..

Als je mij vraagt wat ik het liefst zou willen is het antwoord 9 van de 10 keer: in de zon liggen op het strand. Lekker warm ook vooral. Daar zou ik dan vervolgens verder kunnen bedenken wat ik nog meer graag zou willen.

Toen ik vanmorgen, tijdens de ochtendwandeling met de hond, deze ganzen dan ook zag liggen, begreep ik dat dit mijn 'happinness' momentje van de dag was. Helaas is zo'n foto met mijn telefoon niet zo mooi, als het beeld dat ik mijn hoofd had. Maar het idee is er wel.


Maar ik werd nog blijer! Ik moest op reis voor mijn cursus, maar vergat wat te eten mee te nemen. Een bakje fruit in de aanbieding bracht deels uitkomst; dat was lekker eten in de trein. Een genietmomentje en nog gezond ook.

Het bleef genieten, want voor de cursus aan had ik een afspraak gemaakt met een vriendin. Met een geweldig uitzicht over Utrecht, genoten we van een gezonde lunch en lekkere verse muntthee als toetje.

Al met al een heerlijke dag dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten