Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


zondag 29 december 2013

Reflect, best bit of the year

Terugkijken aan het eind van het jaar. Doet niet iedereen dat?

Wij hadden een jaar met ups en downs. Overal ben ik eigenlijk altijd wel tevreden, ik heb een gezin, dat elkaar respecteert en liefhebt. Helaas laat de gezondheid wat wensen over. Geen ernstige ziektes, wel lastige, die het leven van alledag beïnvloeden.

Eigenlijk was de mooiste tijd van afgelopen jaar de vakantie. Het weer was heerlijk, de omgeving als altijd fantastisch, de mensen op de camping leuk en aardig. De pijn bij dochter en mij een stuk minder. Een tijd die we met liefde een paar weken hadden verlengd.


In de vakantie maakte ik een serie van een glas rosé voor de plek waar ik was. Helaas ging mn telefoon kapot, dus kon ik deze niet steeds per direct posten op instagram, zoals eerst mijn bedoeling was. Toch is het wel een grappige serie geworden.

De afgelopen weken kon ik helaas niet elke dag leuke foto bedenken bij de dagelijkse opdracht. Zo heb ik 'on the door', 'wrapped' en 'something awesome' aan me voorbij laten gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten