Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


zondag 1 december 2013

Fotomomentjes

Vandaag even de provincie ingeweest vanwege chauffeurscapaciteiten. Kwam gelijk leuke plaatjes tegen. Veel meer dan ik gemaakt heb, want helaas kun je gewoon niet overal de auto neerzetten.

Toen de foto van de stoel zag, móest ik gewoon stoppen. Via instagram 'ken' ik iemand, die stoelen in het wild fotografeert. Hashtag #misplacedchairgallery Nou, daar moest deze bij, uiteraard. Geeft gelijk een mooi beeld van ons Groninger landschap.



 Vervolgens bij de Freylemaborg in Slochteren nog een kopje koffie gedronken. Daar staat deze grappige wegwijzer.



 De dag afgesloten met de opening van een groepsexpositie in Atelier Pand 49. Vanwege het stoppen van subsidie en een nogal hoge huur, mogelijk de laatste expositie. Ik hoop het niet!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten