Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


zaterdag 21 december 2013

Het leven van Jan Steen

Ik dacht mijn stad te kennen. In elk geval de kunstwerken binnen de diepenring. Toen ik gisteren boten van Winterwelvaart ging fotograferen bij het Hoge der Aa werd ik verrast door deze beelden. Ik vind ze zo leuk!



Even zoeken op de website kunst op straat maakte mij duidelijk dat ik óf al 2 jaar niet in deze straat was geweest óf met m'n ogen dicht had gelopen. Nouja.. ik heb ze nu gezien, ook leuk. Deze beeldengroep van Jan Steen staat er al sinds 2011, heeft geen titel maar brengt een verbinding tot stand tussen water en land. Van levensecht kikkervisje tot een soort monsterkikkers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten