Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


woensdag 29 juni 2016

Quiet sunshine

Ik voeg er even 2 samen. Al eerder deze week genoot ik van de rust, die uitging van dit stukje park in mijn omgeving. Toen was het windstil, wat denk ik nog rustiger aandeed.

Verder was ik vandaag allang blij dat er nog wat zon te zien was, jammer dat deze pas 's avonds doorbrak. Snel pakte ik de telefoon, want een camera draag ik niet altijd bij me als ik met de hond loop.

Groene Long Beijum

Groene Long Beijum

De juliopdracht is weer het alfabet. Leuk en makkelijk te onthouden. Deze keer denk ik aan een thema, fruit en dan de Nederlandse benamingen. Ik zit nu al te prakkiseren wat ik kan gebruiken voor de Q, X, Y en Z. Iemand een idee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten