Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


zaterdag 16 augustus 2014

Clean

Vandaag was de vakantie echt voorbij. Dit werd gekenmerkt door het ophalen van de hond. Deze logeert altijd bij mijn ouders, wanneer we met vakantie gaan. Vinden zij leuk, vindt de hond leuk en voor ons is het vooral praktisch. In Portugal zou het te warm zijn en de reis veel te lang. En een bezoek aan een stad is voor een (kleine) hond gewoon niet fijn.

Soms denk ik wel dat de hond liever altijd bij mijn ouders zou blijven, vooral in de zomersituatie; lekker loslopen op de camping rond de caravan. Plassen wanneer nodig, altijd iemand in de buurt, diverse mensen die hem aanhalen.. dat soort werk. Maar dat gaat nou eenmaal niet.

Normaliter, als we een weekendje weg gaan, gaat de hond naar een pension. Meestal gaat een weekendje weg namelijk naar mijn zus en daar mag de hond niet komen, in verband met allergieën. Een pension vindt de hond helemaal niet leuk.  Zeker niet, omdat hij daarna gewassen moet worden. Daar heeft hij echt een hekel aan. Maar daarna ruikt hij heerlijk schoon en voelt zo lekker zacht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten