Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


donderdag 27 maart 2014

Something I made

Jarenlang had ik op mijn werk een papieren bootje in een plantenbak staan. Ik deelde deze werkplek met anderen, en af en toe kwam ik op kantoor en dan was het bootje gaan 'varen'. Stond het ergens anders.. Op een gegeven moment ging hij, à la Titanic, ten onder. Niet onder water, maar onder de hydrokorrels.

Bij verandering van werkplek bleef het bootje achter. Ik moest aan hem denken, toen de foto-opdracht van vandaag 'iets wat ik gemaakt heb' was. Dus.. maakte ik tussen de bedrijven door een nieuwe. Voor de foto snel een 'landschapje' erbij, bij gebrek aan plantenbak.


2 opmerkingen:

  1. Grappig, waarom deed je dat? Echt speels :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het leuk af en toe zo'n bootje te vouwen. Vaak doe ik dat, als ik een los stukje papier in handen heb. :-)

      Verwijderen