Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


maandag 3 maart 2014

My name is

Ik wilde voor deze opdracht een archieffoto gebruiken uit Spanje. Daar wordt mijn naam als uitgang van heel veel woorden gebruikt. In dit blog, ergens in het begin, heb ik daar al eens foto's van geplaatst. Ook kreeg ik met postcrossing laatst een kaartje uit Spanje, waarin verteld werd dat mijn naam 'gelachen' betekend in het Spaans. Geen idee waarom ze het dan ook nog achter allerlei woorden plakken, maar een leuke betekenis vind ik het wel.

Toch koos ik voor een recentere foto. Vorige week zondag ging ik met mijn dochter op stap. De aftrap van de reis was bij Starbucks, zoals dat 'hoort' wanneer wij op het station zijn. De medewerker achter de counter was in een enorm goede bui, zoals te zien is op onze bekers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten