Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


donderdag 10 december 2015

Toy

Speelgoed. Eigenlijk kwam gelijk een oude versleten rammelaar in gedachte, maar ik zou niet weten waar die is. Misschien alvast gaan zoeken voor de volgende keer dat deze opdracht er is. Toen maar in mijn giraffe-verzameling gedoken. Speelgoed genoeg. 

Deze vond  ik vroeger altijd zo bijzonder; je drukt op de bodem en het beestje zakt in. Je laat los en hij staat weer overeind. Inmiddels weet ik hoe het werkt, maar nog steeds kan ik me er enige tijd mee bezig houden. Op een bepaalde manier laten buigen, naar links of rechts laten zakken.. mogelijkheden te over. 

Aan een aantal van deze giraffes, gekregen in mijn volwassen leven, hangt ook alweer een herinnering. 

Giraffe Toy
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten