Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


vrijdag 3 juli 2015

Outing

Nog steeds mooi weer, de vakantie begonnen: het zit vol op het kleine strandje bij het plaatselijke meer. En natuurlijk komen de meeste mensen met de fiets. Rijen dik stonden ze op het voetpad, maar in feite niet in de weg. Wandelaars gaan over het strand, langs het water.

Fietsen bij Kardingerplas

Hoewel.. dit weekend is Raw Beats in Kardinge, dus is de route over het strand een route met hindernissen.

Wakepark Groningen
Voor in het water staat een gebouwtje van Wakepark Groningen, een nieuwe attractie in het meer, nog niet af, waar je als het goed is vanaf deze maand kunt wakeboarden.

postcrossing


Gisteren kon ik niets vinden voor 'Signed, Sealed, Deliverd', vandaag kreeg ik 8 kaarten via postcrossing. 3 uit Duitsland en verder uit Finland, Tsjechië, Zwitserland, Polen en Frankrijk. Die laatste ook Frans geschreven, want ik heb op mijn profiel staan dat ik Frans begrijp. En meestal doe ik dat ook, ik kan alleen de woorden niet zo goed ontcijferen, maar dat komt nog wel goed. Is een leuke puzzel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten