Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


zaterdag 1 juli 2023

Kleine samenvatting

 Dat ik geen foto's plaatste, betekent niet dat ik ze niet maakte. Er kwam alleen wat tussen. 

Zo gingen we woensdag na een gezellig dagje tafeltennis, waarbij ik me veel buiten vermaakte en wandelde naar het strand in de buurt, naar het stadje Tønsberg, want daar hadden we goede verhalen over gehoord. Om problemen met betalen voor parkeren te ondervangen, zetten we de auto in een parkeergarage. 

Tip van Ria: als je je auto in een parkeergarage zet, check dan even tot hoe laat deze parkeergarage open is. 

Na een gezellige wandeling door Tønsberg gevolgd door een heerlijke maaltijd, kwamen we tot de ontdekking dat de parkeergarage om half 9 's avonds sloot. En het was na tienen. Oeps. Na even wat handen in het haar, besloten we dan maar tot een hotel. We hadden niets bij ons en de telefoon was bijna leeg. Het laatste van de batterij heb ik dus niet gebruikt voor het plaatsen van de foto per dag. Na een slechte nacht was ik de volgende dag zó moe, dat ik weer niets plaatste. En gisteren eigenlijk hetzelfde. 

Een korte samenvatting van de afgelopen dagen dus. 

Woensdag

Momo op een bankje naast een roze blikje Sommer Oslofjord

Een drankje uit Oslofjord waar we zijn! Zo leuk. Op de achtergrond dé Oslofjord. 

Donderdag


Uitzicht vanuit het hotel. Een foto zonder Sonny Angel. Helaas konden we het balkon niet op en met een Angel op de vensterbank zag je het uitzicht niet. De rest van de dag niet aan foto's en Angels gedacht. 

Vrijdag


 De wedstrijden vandaag werden in een andere zaal gespeeld. Kleiner en met heerlijke stoelen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten