Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


zondag 7 augustus 2016

Clouds

Bij het wakker worden vanmorgen keek ik teleurgesteld uit het raam, waarachter ik grauwe bewolking zag. Geen lucht, zoals mijn ideale zondagochtend heeft.

Terwijl ik met de hond liep klaarde het wat op en maakte ik deze foto waar ik best blij mee was. 


In de loop van de ochtend klaarde het op en ik besloot een wandeling te maken en foto's te maken van het echte Groninger landschap het daarboven de 'Hollandse' lucht. Helaas, de lucht die er inmiddels was, lag weer als een grijze deken over het grauwe landschap. Zomer 2016, het valt wat tegen.



Er zijn wat druppels op de lens te zien. Aan het eind van de wandeling brak de grauwe massa toch nog wat open, maar de échte Nederlandse lucht, waar ik me op verheugd had, zag ik pas toen ik 's avonds met de hond een klein rondje liep. Met mijn telefoon maakte ik toen deze foto in het park.

Ondanks het sombere weer heb ik wel lekker gewandeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten