Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


maandag 9 juni 2014

Where we live

Vlak nadat ik begon met FMSphotoaday maakte ik een vriendin enthousiast. Zij woont dicht in de buurt. Het leek ons logisch om de opdracht 'waar wij leven' samen uit te voeren. Dus stapten we vanmorgen op de fiets, op weg naar de klimtoren in de buurt. Deze toren is de hoogste van Europa, zeggen ze. Mooi om daarmee goede sier te maken op een site, waar mensen op de hele wereld op kijken.


Overigens ging er iets mis met de zelfontspanner. Ik dacht seconden in te stellen, maar koos voor een aantal afbeeldingen achter elkaar. Google maakte hier zelf een 'bewegende foto' van. Ook geinig, vooral mijn reactie, dat het toestel maar door blijft klikken.


4 opmerkingen:

  1. Inderdaad geinig!
    Ik zou trouwens nooit zo'n hoge toren durven beklimmen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook niet! En ik heb nog een gratis les te goed, vanwege een prijsvraag toen de toren net af was. Zo'n 10 jaar terug haha

      Verwijderen
  2. Haha, die zul je wel niet meer kunnen inwisselen. Misschien maar goed ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De zoon van de eigenaar zit bij mijn zoon in de klas en eerder op de creche.. het is hier net een dorp ;-) Dus wie weet wat nog kan.. maar ik durf toch niet. Dochter wil wel graag..

      Verwijderen