Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


zaterdag 14 juni 2014

Oranje neemt over.. eventjes

Achja.. gisteren ben ik vergeten de foto hier te plaatsen. Ik twijfelde tussen twee exemplaren. Toen Nederland, nogal overtuigend, de eerste voetbalwedstrijd van het WK won, besloot ik deze te gebruiken. Gelijk ook mooi voor de hockeydames én - heren.

Simply Dutch
Voor gisteren, vrijdag de 13e, dus 'Simply'. Voor vandaag 'Cross'. Ik zocht een oude foto, van de veilige oversteekplekken, die tegenwoordig bij scholen gemaakt worden. Tot mijn schrik was onze backup leeg. Schrik! Inmiddels zijn de foto's weer terug, gelukkig, maar de foto die ik wilde gebruiken stond er niet op. Die was voor het werk en zal ik ook daar op hebben geslagen.

Voor vandaag dus verder met de oranjekoorts. De hockeydames zijn inmiddels wereldkampioen. In de finale stonden zij tegen Australië. Morgen spelen de hockeyheren de finale, ook tegen Australië. Woensdag spelen de Nederlandse voetballers tegen... Australië! Fingers crossed.

Fingers Crossed

Geen opmerkingen:

Een reactie posten