Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


zondag 11 mei 2014

"In my garden" en "Mother"

Even achterstallig onderhoud. Dit weekend op pad geweest, wel foto's gemaakt, maar niet geplaatst.

Op pad was niet zo heel erg fijn. Wel gezellig en leuk, maar ik vind persoonlijk het leven een stuk leuker als de regen niet continue neer blijft plenzen. En dat plenzen zie je terug in de tuin. Nat nat nat. En heel veel onkruid, want niet alleen heb ik met dit weer geen zin in tuinieren, het onkruid groeit ook nog eens dubbel zo hard. Dat heeft geen zon nodig, zo lijkt het.


En dan moeder. Ik lijk op mijn moeder. Zelf zie ik dat zelden, want zoveel zie ik mezelf niet. En als ik in de spiegel kijk, zie ik vooral het pluishaar van mijn oma. (waar mijn moeder dan weer op leek.. jaja) Maar mijn handen zie ik wel. Soms zie ik daar ineens de handen van mijn moeder in. Dat vind ik mooi, zo is ze altijd bij me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten