Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


maandag 5 mei 2014

4PM



 Vandaag naar het bevrijdingsfestival in Groningen geweest. Ik was wat huiverig, want ik dacht dat het koud zou zijn. Dat was het vanmorgen tenminste. Zodra we op het veld waren, brak de zon door en al snel was het heerlijk warm!




De reizende artiest van dit jaar in Groningen was Douwe Bob. Een zanger, waar ik eigenlijk niet zoveel van wist, maar die lekkere muziek speelde. En om 4 uur vertrok hij weer met de helikopter naar het volgende festival. Of het zo moest wezen.


Om 5 voor 5 is er altijd een ' 5 mei festival moment'. Dit jaar met het thema 'Geef vrijheid door' en om dat te verbeelden hadden ze allemaal grote strandballen, waarop de aarde en de slogan. Deze ballen moesten het hele veld over en dat gebeurde.



Een goede service was er van het Waterbedrijf Groningen. Voor een half muntje kan je een flesje kopen, die je de rest van de dag gratis mag vullen met water. Voor nog een half muntje kocht ik vervolgens een 'Plassepartout', zodat ik de rest van de dag gratis mocht plassen op een schoon toilet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten