Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


donderdag 28 november 2013

I am grateful for

Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik veel heb om dankbaar voor te zijn.

Nee, alles is niet altijd 'on top of the world' maar we kunnen het aan. We is mijn gezin. Het gezin waar ik dankbaar voor ben. Al 20 jaar met mijn man (vriend eigenlijk, want niet getrouwd) en in het trotse bezit van twee pubers. Een dochter van 16 en een zoon van 14.

Vier jaar terug wilde ik met vakantie een foto van een perkje maken. We stonden op een muur, hadden zon in de rug en riep dat NU iedereen weg moest duiken. In plaats daarvan maakte mijn man een juichbeweging. Daarnaast zie je nog de twee kinderhoofdjes. Een dierbare foto. Twee jaar terug maakten we deze foto. Met opzet, in Murcia Spanje. Zoon is daar nog de kleinste. Dat zijn dochter en ik inmiddels.


1 opmerking: