Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


zondag 17 november 2013

5 O'clock.

5 uur, of hoe een fotochallenge je leven kan beïnvloeden.

Wat te doen om 5 uur? Meestal doe ik op zondag niet veel. Om 5 uur zit ik met een boek op een stoel, kopje thee erbij, stukje chocolade. Maarja.. zoiets heb ik al eerder gepost, geloof ik. Maar... wat ik ook vaak doe op zondag, is pizza maken. Omdat ik geen zin heb in werken met gist, koop ik pizzabodemmix, maar verder maak ik alles zelf. De saus zoals ik die ooit leerde maken in een pizzeria, maar dan met wat extra's. Vervolgens voor elk gezinslid wat anders als 'vulling'. Voor de kinderen en mij wel kaas, voor man niet. Voor de kinderen en man vlees, voor mij niet. Voor allen groentes, maar voor mij een beetje meer. Ik heb er ook nog wat feta op en samen met de kinderen geniet ik van de olijven.

Dit keer was er geen ananas of artisjok. Wel jammer.


2 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit, behalve de olijven dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maak zo een extra aanpassing, hoewel weglaten moeilijker kan zijn dan toevoegen, gaat dat voor olijven niet op :-)

    BeantwoordenVerwijderen