Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


zaterdag 21 september 2013

Greetings from the other side of the ocean!

Postcrossers doen vaak hun best om een kaartje te vinden, die bij je profiel past. Soms lijkt het ze niet te boeien en soms kunnen ze gewoon niet iets vinden dat geschikt is. Of ze nemen een kaartje die ze zelf mooi vinden, maar waar je niet om gevraagd hebt.

Op zich geeft dit variatie in de verzameling kaarten. Het is een ook fijn gevoel als mensen moeite voor je gedaan hebben. Als je een mooi kaartje ontvangt, is het niet eens zo erg dat je dit niet helemaal je smaak is.

Zo ontving ik gisteren een fleurig kaartje uit Canada en soort plant uit Amerika. Vooral het Canada kaartje vind ik mooi van fleurigheid, maar de Amerikaanse schrijft juist weer dat ze haar best heeft gedaan voor een giraffe. En dit lijkt me een bijzondere plant.


Het is ook leuk om te zien hoeveel moeite mensen nemen voor de postzegels en een leuke achterkant. 




1 opmerking:

  1. Dat fleurige kaartje vind ik echt schitterend!

    Ik dus, met de zonnige naam. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen