Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


zondag 28 mei 2023

Reis en verblijf

Vrijdag maakte ik wel foto's, gezellig uit het raam kijken tijdens het vliegen, maar door slecht internetbereik kon ik ze niet plaatsen. Gisteren was ik laat en moe. Vandaag laat zien waar ik dan zit met m'n laptopje. Vanaf morgen is er een anderen bank. Vandaag hebben we een nieuw bed in elkaar gezet. Niet teveel tegelijk doen hè, het is tenslotte vakantie.  

In het vliegtuig en om de beurt uit het raam kijken.

Collage. Foto's boven Momo, Sally en Rocky kijken uit het raam. Foto beneden zitten ze alle 4 op het tafeltje

In deze dozen zit onze nieuwe bank. 

Momo op 2 dozen waar de bank in zit

Hier zit ik nu dus.

Een grijze bank, daarop ligt een kleurige handdoek met lama's. Op de handdoek zit Rocky. Naast de handdoek staat de laptop en ligt de ereader

Dag 147 van 365


Geen opmerkingen:

Een reactie posten