Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


zaterdag 13 mei 2023

Erop uit en koffer

Gisteren maakte ik wel foto's, ik vergat er alleen een Angel bij te zetten. 

Zo vond ik een minibieb waar ik al een paar keer vreselijk naar gezocht had en die ik nooit vond omdat ik aan de verkeerde kant van de weg keek. Ik was met de vrijwilligers van bezoekerscentrum Reitdiep op bezoek bij Klooster Yesse, dat tegenwoordig ook onder beheer van het Groninger Landschap valt. En daarna genoten we van een heerlijke Syrische maaltijd.

Een huisje -bieb

Weilanden bij klooster Yesse met koeien en paarden

Syrisch maaltijd buffet

Leuk he? Jammer dat ik er geen poppetje bij zette. 

Vandaag kocht ik een koffer voor de vakantie. Daarvan maakte ik wél een foto met Rocky er bovenop. 

Koffer voor 105 liter zacht zalmroze kleurig

Ach, na zoveel dagen eens een foto vergeten met een Sonny Angel vergeten. Dat doet niets af aan wat ik al gedaan heb. 

Dag 133 van 365

Geen opmerkingen:

Een reactie posten