Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


dinsdag 2 mei 2023

Gewonnen!

Afgelopen zondag kreeg ik een leuke email van Hebban. Ik had een blog geschreven over mijn top 5 van mijn favoriete 50 boeken. Een hele opgave. Niet zozeer die blog als wel uitkiezen welke 50 boeken ik het mooist vind. En toen deze mail 👇😍

Ik heb met mijn blog en mijn toplijst een boekenbon van 50 euro gewonnen, omdat mijn lijst een mooie verdeling heeft van genre en jaartallen

Jullie begrijpen, deze mail brandde in mijn mailbox. Oorspronkelijk had ik het plan om rustig na te denken welke boeken ik hiervoor zou aanschaffen, maar 's middags had ik er al 2 besteld. Gender Queer van Maia Kobabe wilde ik al een hele tijd, maar ik had nergens de mogelijkheid om erin te kijken. Nu hij vertaald is in het Nederlands kon dat wel. Helaas was het bijna onmogelijk de Engelse versie te bestellen, dus toch deze maar. 

Het achtste leven (voor Brilka) van Nino Haratischwili werd de nieuwe nummer 1 van de Hebban 1000. Dat boek heb ik al gelezen, maar ik vond het wel toepasselijk om dan Het schaarse licht van deze schrijfster te kopen. Die ik ook al enige tijd wilde hebben, maar die vrij duur is. 

Zojuist werden de boeken bezorgd. 


Donny zit op de boeken, die gestapeld zijn. Erachter een bosje bloemen

Kijk Donny Angel trots zitten op de aanwinsten

Gender Queer en Het schaarse licht de covers


De achterkant van de boeken

En wil je weten wat mijn top 5 is en mijn favoriete 50 zijn? Dat kun je hier lezen


Dag 122 van 365

Geen opmerkingen:

Een reactie posten