Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


donderdag 23 februari 2023

Vriendjes

 Ik vond het zo jammer dat Angel beschadigd raakt door het heen en weer reizen, dat ik op zoek ging naar een ander poppetje om de foto per dag mee voort te zetten. Het was lastig, uiteraard, want ik zocht een leuk poppetje, dat enigszins bij de opdracht bleef passen. Ik ging naar Asbran, omdat daar altijd allerlei leuk speelgoed te krijgen is. Dat klopte wel. Genoeg leuks te zien, maar hét poppetje kon ik er niet vinden. Totdat...

Asbran blijkt dus een officieel verkooppunt van Sonny Angels. Nog wel, want het lijkt erop dat ze ermee stoppen. Anders gooi je ze toch niet met z'n allen zo in een koffertje? 

Angel vond het maar wat gezellig, zoveel vriendjes, maar ik kon ze natuurlijk niet allemaal meenemen, al zaten ze nog zo handig samen in dat koffertje. 


Sonny Angel Giraffekindje op de rand van een grote bak met allerlei Sonny Angels

Uiteindelijk zijn deze twee het geworden. 

Sonny Angel Muis, Sonny Angel Giraffe en zittende Sonny Angel Ree

Liefst had ik er nog meer meegenomen, maar dat leek me niet nodig. Nu is de vraag of ik ze altijd alle drie mee ga nemen, of dat ik wissel, of dat ik sowieso Giraffekindje thuis laat, zodat hij verder heel blijft. 

Dag 54 van 365


Geen opmerkingen:

Een reactie posten