Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


maandag 13 februari 2023

Postcrossing

 Vandaag haalde ik de post van zaterdag pas uit de brievenbus. Drie kaartjes van postcrossing! Of, 2 kaartjes en één envelop. Van die envelop was veel werk gemaakt en er zat ook echt vanalles in. De confetti van glimmende stukjes papier had van mij op zich niet gehoeven. Sowieso verwacht ik maar één kaartje en ben ik daar blij mee. 

Angel met een kaartje van een Japans metronetwerk, een nachtbeeld van een stad en een envelop waar heel mooi kunstig op getekend is en met veel postzegels

Sonny Angel met dezelfde post, maar de achterkant van de betekende envelop. Hier zit een groot rond ding op geplakt.

De inhoud van de envelop: een afbeelding van een bij, een kaartje uit Parijs, een afbeelding van een roos en reclame voor Canadese postzegels met bloemen

In de envelop een afbeelding van een bij, met op de achterkant nog tekst van een mail. Dat is wel raar. Een veer in een papier met motiverende tekst. Later kwam ik erachter dat hier ook nog een tekening in zit. Een plaatje van een roos, Een folder van Canadese postzegels met bloemen en een kaartje van Parijs met een schilder voorop. Die kun je niet zo goed meer zien. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten