Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


woensdag 15 februari 2023

Op het werk (7) en woensdag

Hopen dat dit geen gewoonte wordt. Nu maar beide foto's in één blog gepost. 

Dinsdag was ik aan het werk toen ik brieven postte. Helaas is de foto wat licht. Of, helaas... het was dus schitterend weer! Maar dat kwam de foto niet ten goede. 

Angel voor een stapeltje brieven met op de achtergrond een straatje

Vandaag heb ik een hoop gedaan, maar vergat een foto hiermee te maken. Vandaar dat ik Billy heb genomen. Billy hebben we al een tijdje. Hij is gekocht in Frankrijk. Een week later kochten we hond Milo

Billy (van Bollie en Billy) is net iets groter dan Angel.



Dagen 45 en 46 van 365

Geen opmerkingen:

Een reactie posten