Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


zaterdag 12 juli 2014

Interior

In principe eet ik geen vlees. Ik ben hier een tijd heel precies in geweest, maar eigenlijk ben ik niet tegen vlees eten. Ik denk alleen dat de hoeveelheden die we consumeren niet goed is voor het milieu, de dieren en de mens zelf.

Vorig jaar heb ik besloten om in elk geval tijdens een barbecue wat vlees te eten. Vegetarische vervangers op de barbecue zijn gewoon niet zo lekker. Groentespiezen zijn zalig, maar ik heb niet altijd zin deze te maken. Vlees is dan wel zo makkelijk. Een beetje. En eigenlijk is het ook gewoon lekker.

Aan het eind van een heerlijk zomerse dag was dit het interieur van onze barbecue.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten