Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


dinsdag 10 oktober 2023

Even weg

 Ik was afgelopen weekend dus even weg. 

In Elburg zag ik een 'ouderwetse' bushalte met de bustijden op een papier, waardoor je niet weet of de bus vertraging heeft of niet. Uiteraard komt de bus gewoon. En zo te zien duurt het niet lang meer of ook hier is een matrixbord.

Donny zit bovenop het bordje met de bustijden

Je ziet het steeds vaker "Ria, Money Transfer" bekenden denken zo ook in het buitenland aan mij. In Groningen zitten ze ook, bij de bushalte. Op weg naar deze foto ging ik gigantisch door m'n enkel en viel op m'n knie. Pijnlijk. 

Donny zit op een paaltje. Op de achtergrond hangt een oranje uithangkubus met Ria Money Transfer

Aan het eind van het weekendje weg kregen we een goodybag mee. De beker gebruikten we in het huisje al. Handig, ieder haar eigen letter. Niet zo handig dat er vier dames zijn wiens naam met een M begint. Daar had ik gelukkig geen last van. Op het armbandje rond de beker staat *Love*Hope*Happiness* Blij mee. 

Momo bij een chocoladeletter R, een witte beker met zwarte R en daaromheen een dun leren armbandje met drukknopen en tekst.

Dag 283 van 365

Geen opmerkingen:

Een reactie posten