Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


donderdag 3 oktober 2013

October photo a day 3: me today

Er zijn van die dingen.. die lukken niet altijd zoals je wilt. Zo had ik gisteren geen tijd (of zin of energie) om de foto van die dag te maken. Nou was de opdracht 'licht' ook niet direct de makkelijkste. Daar moest ik even over nadenken en voor gaan staan/zitten. Als de zon had meegewerkt, had ik bij de ochtendwandeling met de hond nog best wat kunnen doen, want dan maak ik wel vaker plaatjes, met mooi zonlicht door de bomen. Maar goed, dat is dus niet gelukt.

De opdracht van vandaag was 'Me Today'. Daar heb ik even lekker mee gespeeld, met het idee en het uiteindelijk maken van het plaatje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten