Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


donderdag 1 augustus 2024

Gewoon leuk

 Mijn man kijkt mij af en toe hoofdschuddend aan. Dan wil ik wat praktisch kopen, maar het moet ook leuk zijn. 

Dit keer een powerbank, aangezien mijn telefoon steeds vaker aan het eind van de middag leeg is. Ik mocht zijn powerbank wel gebruiken, maar dat is zo'n zwart blok. Niet leuk toch? Bijna een jaar ben ik op zoek geweest naar een leuke powerbank. Van leuke kleurtjes naar leuke vormen en leuke afbeeldingen erop. Mijn conclusie? Powerbanks zijn saai. Of onhandig van vorm (pizzapunt, haha)

Uiteindelijk heb ik gekozen voor de simpele, niet te grote, niet te zware, powerbank met Takkie erop. Aah, zo schattig.. en minder zwaar dan de zwarte van m'n man. Dat vind ik ook wel een voordeel.

 

Witte powerbank met allemaal Takkies van Jip en Janneke erop

Onze bank is trouwens  een powerzitbank! Heel handig 's avonds, wanneer m'n telefoon weer eens net te vroeg leeg is.

 

Onze zitbank heeft oplaadpunten aan de zijkant. Op de foto is het snoertje van de Takkie powerbank in het oplaadpunt van de bank. De powerbank ligt op de leuning

 

NB: Een dagelijkse foto is duidelijk niet gelukt. Foto's genoeg gemaakt, maar niet het idee gehad hier te plaatsen.. Nu wilde ik dat toch weer enigszins oppakken, omdat het wel leuk is om te doen maar ook om 'terug te bladeren' op het blog. Over een dagelijkse foto met beestje of poppetje twijfel ik nog steeds, omdat ik denk dat het vooral een herhaling van vorig jaar zou worden, maar ik ga wel weer kijken naar een mogelijk thema. 

Wordt ongetwijfeld vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten