Mijn dagelijkse foto of project

Wat wil ik? Fotograferen en schrijven!
Een tijdje deed ik dit met veel plezier op de website van mijn werkgever maar hiervoor was helaas geen vacatureruimte. Toen besloot ik dan maar een eigen blog te beginnen. Gewoon voor mijn lol.

Een tijdje heb ik door FMSphotoaday dagelijks foto's geplaatst. De Australische Chantelle Ellen plaatst elke maand een lijstje op internet, met opdrachten voor elke dag. Op een gegeven moment lukte me dat niet meer. Nu plaats ik gewoon foto's, wanneer het zo uitkomt. Over het algemeen gemaakt met de mobiele telefoon, want dat gaat sneller.

Daarnaast vul ik aan met kaarten, die ik stuur of ontvang via Postcrossing, een ansichtkaarten-uitwisseling met mensen over de hele wereld. Op mijn twee andere blogs schrijf ik over mijn leven en het lezen van boeken.

Alle foto's op het blog zijn van mij, tenzij anders vermeldt. Niet zomaar door anderen te gebruiken dus!


vrijdag 3 mei 2019

Hello again

Ja, ik ben er nog. En ja, ik maak nog foto's en ik stuur nog kaartjes voor postcrossing (hoewel ook dat een tijdje in een dip zat)

Foto's maak ik nu voornamelijk met m'n telefoon. Ten eerste omdat ik die bijna altijd op zak heb. Ten tweede omdat m'n camera opgestuurd is ter reparatie, vanwege dit probleem.

Helaas werkt onze scanner ook niet meer, dus van ontvangen en verzonden kaartjes maak ik nu foto's. Met de telefoon. Daar ben ik toch minder tevreden over, maar een mens moet wat hè.

Kaartjes die leuk zijn om te sturen én te ontvangen, zijn deze van Postallove.





 Nederland wordt meestal gevraagd, maar die heb ik niet. Ik vond deze leuker.

Toen het een paar weken terug mooi weer was, zat ik zo buiten te schrijven. Helaas is het nu weer te koud om lekker buiten te zitten. 

De afgelopen weken heb ik ook geweldige kaartjes ontvangen. Zoals de volgende: 

Giraffes, altijd goed!


 Deze foto werd door de zender, Alan Stuart, zelf gemaakt in Schotland.
De kaart stond al bij m'n favorieten, wat Stuart natuurlijk erg leuk vond.

De sfeer van deze twee plaatjes vind ik geweldig.
Wel heel verschillend


Nu heb ik het gevoel dat ik andere postcrossers tekort doe, want ik ontving zoveel leuke kaartjes, maar ik kan ze niet allemaal hier plaatsen. Proberen het wat meer bij te houden dan maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten